Kvalitní zákaznický servis zvyšuje počet prodejů o desítky procent.
Svěřte zákaznický servis do rukou profesionálních asistentek, které se postarají o příchozí hovory.
Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznického servisu jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.
Proč potřebujete kvalitní zákaznický servis?
Zvýšení zákaznické spokojenosti:
- Spokojení zákazníci se častěji vracejí a častěji nakupují. Kvalitní zákaznický servis může významně zlepšit celkovou zákaznickou zkušenost, což vede k vyšší míře opakovaných nákupů.
Doporučení:
- Spokojení zákazníci jsou také ochotnější doporučovat vaše produkty nebo služby ostatním.
Odlišení od konkurence:
- V konkurenčním prostředí může být vynikající zákaznický servis klíčovým faktorem, který odlišuje vaši značku od ostatních.
Jak vám outsourcing zákaznické linky na virtuální asistentky pomůže zlepšit zákaznický servis:
- Zákazník se vždy dovolá a telefon vyřídí profesionální virtuální asistentka.
- Zajistíte téměř nepřetržitý servis, i mimo běžné pracovní hodiny.
- Se zákazníkem je vždy jednáno s respektem a pokorou.
Co vám zřízení zákaznické linky přinese?
Zvýšení prodejů:
- Díky aktivní zákaznické lince můžete zvýšit své prodeje o více než čtvrtinu.
Důvěra a profesionalita:
- 85 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní zákaznická podpora zvyšuje jejich důvěru v prodejce služeb nebo produktů.
Důležitá zpětná vazba:
- Získáte okamžitou zpětnou vazbu ke svým službám nebo produktům a vyřešíte dotazy zákazníků i mimo svou pracovní dobu.
Proklientský přístup:
- 60 % zákazníků preferuje dodavatele, které nabízejí více způsobů komunikace, včetně telefonické podpory.
Proč zvolit outsourcing zákaznického servisu na naše virtuální asistentky?
Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:
- Naše asistentky jsou k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Každý hovor od vašich zákazníků bude vyřízen.
Působíme jako vaše interní linka:
- Představujeme se jménem vaší firmy a poskytujeme vašim zákazníkům informace, které potřebují.
Ušetříte náklady i čas:
- Ušetříte na nákladech spojených s provozem vlastní zákaznické linky i čas s vyřizováním hovorů.
Získáte vysoký standard služeb:
- Pravidelně získáváte podrobný reporting, nahrávky hovorů, můžeme poskytnout nové tel. číslo nebo zelenou linku 800, a mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
Využijte zákaznický servis jako silný marketingový nástroj.
Vytváříme profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).
Standard služeb, které můžete očekávat:
- Mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
- Možnost nahrávání hovorů pro zpětnou kontrolu.
- Zpracování profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).
- Poskytnutí nového tel. čísla nebo bezplatné linky 800.
- Podrobný reporting včetně statistik.
- Zpracování ve vašem CRM (nebo jiném) systému pro zadávání ticketů, objednávek, poptávek nebo z něho čerpat informace pro relevantní odpovědi zákazníkům (např. dostupnost na skladu či termín dodání).
- Předání požadavku z hovoru na kompetentní osobu.
Jak můžete zákaznickou linku ve své firmě využít?
Zákaznická linka pasivní
Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.
Zákaznická linka aktivní
Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.
Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky
Kolik stojí outsourcing zákaznické linky?
Cena za outsourcing zákaznické linky
20 Kč/hovor
- Dostupnost zákaznické linky každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář
75 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní telefonní komunikace je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují jejich celkovou spokojenost.
Klienti oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém.
Videorozhovor
Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře?
Podívejte se na rozhovor s ikonou českého obchodu Janem Laiblem a majitelem firmy peceprozakazniky.cz Lukášem Podzimkem.
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář.