Úvod
Zákaznická linka

Outsourcovaná zákaznická linka na virtuální asistentky.

Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Jak můžete zákaznickou linku ve své firmě využít?

Zákaznická linka pasivní

Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.

Zákaznická linka aktivní

Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.

Lidé obvykle potřebují více informací, aby se mohli rozhodnout. Udržujte je informované a připravené k akci.

Vašim zákazníkům poskytneme okamžité informace o produktech a službách.

Outsourcovaná zákaznická linka přináší mnoho výhod.

Delegování call centra, delegování zákaznické linky, zajištění zákaznické linky

Co vám zákaznická linka přinese:

Standard služeb, které můžete očekávat:

Virtuální asistentka
Zákaznická linka

Dostupná zákaznická linka:

3 VÝHODY ZÁKAZNICKÉ LINKY OD NÁS:

Vaši volající ocení naprosto profesionální přístup asistentek,
kterým se dovolají.

Všechny asistentky jsou důkladně proškoleny na základě vámi dodaných podkladů, aby o vašich produktech
a službách věděli vše.

Můžete očekávat pravidelné výstupy a data, která vám pomohou ve zlepšování svých služeb a produktů na základě potřeb zákazníků.

Kolik stojí outsourcovaná zákaznická linka?

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické linky

20 Kč/hovor

Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů