Outsourcovaná zákaznická linka na virtuální asistentky.
Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.
Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky
Jak můžete zákaznickou linku ve své firmě využít?
Zákaznická linka pasivní
Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.
Zákaznická linka aktivní
Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.
Lidé obvykle potřebují více informací, aby se mohli rozhodnout. Udržujte je informované a připravené k akci.
Vašim zákazníkům poskytneme okamžité informace o produktech a službách.
Outsourcovaná zákaznická linka přináší mnoho výhod.
Co vám zákaznická linka přinese:
- Budete pro zájemce či zákazníky mnohem důvěryhodnější firmou.
- Získáte okamžitou zpětnou vazbu ke svým službám nebo produktům.
- Vyřešíte dotazy zákazníků i mimo svou pracovní dobu.
- Ušetříte množství nákladů v porovnání s in-house zákaznickou linkou (nemusíte řešit fluktuaci zaměstnanců, jejich proškolení, technické zázemí, nemocenskou, dovolené, atd.).
Standard služeb, které můžete očekávat:
- Mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
- Možnost nahrávání hovorů pro zpětnou kontrolu.
- Zpracování profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).
- Poskytnutí nového tel. čísla nebo zelené linky 800.
- Podrobný reporting včetně statistik.
- Zpracování ve vašem CRM (nebo jiném) systému pro zadávání ticketů, objednávek, poptávek nebo z něho čerpat informace pro relevantní odpovědi zákazníkům (např. dostupnost na skladu či termín dodání).
- Předání požadavku z hovoru na kompetentní osobu.
Dostupná zákaznická linka:
- Vaši zákazníci se dovolají každý pracovní den od 8 do 18 h
- Mimo pracovní dobu a o víkendu můžeme nastavit namluvenou zprávu.
- Hovory z víkendu a mimo pracovní dobu rychle obvoláme zpět následující pracovní den.
3 VÝHODY ZÁKAZNICKÉ LINKY OD NÁS:
Vaši volající ocení naprosto profesionální přístup asistentek,
kterým se dovolají.
Všechny asistentky jsou důkladně proškoleny na základě vámi dodaných podkladů, aby o vašich produktech
a službách věděli vše.
Můžete očekávat pravidelné výstupy a data, která vám pomohou ve zlepšování svých služeb a produktů na základě potřeb zákazníků.
Kolik stojí outsourcovaná zákaznická linka?
Cena za outsourcing zákaznické linky
20 Kč/hovor
- Dostupnost zákaznické linky každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář