Obsluha zákaznického chatu
Zajistíme vám obsluhu zákaznického chatu, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na jejich zákaznících.
Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky
Vyřešíme dotazy vašich zákazníků, nasměrujeme na správný produkt či formulář, případně převezmeme důležitou zpětnou vazbu či pochvalu.
Vašim zákazníkům poskytneme na live chatu okamžité informace o produktech a službách.
Delegujte obsluhu zákaznického chatu na tým profesionálních asistentek.
Co vám live chat na webu nebo eshopu přinese:
- Rychlá a efektivní odpověď na dotazy návštěvníků vašeho webu.
- Rychlé nasměrování na správnou stránku, službu nebo produkt.
- Zvýšení důvěryhodnosti webu.
- Rychlými reakcemi na dotazy zákazníků zvýšíte počet objednávek na svém webu nebo eshopu.
K dispozici máte profesionální asistentky, které jsou proškoleny v komunikaci.
- Dostupnost asistentek na live chatu 10 hodin denně (8-18 h)
- veškeré dotazy, které dorazí mimo naši pracovní dobu, asistentky odbaví další pracovní den a odpoví na veškeré dotazy emailem, hovorem či SMS.
- Váš zákaznický chat budou obsluhovat profesionální asistentky, které jsou proškoleny v poskytování vysoké úrovně zákaznické péče.
- Podrobný reporting včetně statistik.
- Zpracování ve vašem CRM (nebo jiném) systému pro zadávání ticketů, objednávek, poptávek nebo z něho čerpat informace pro relevantní odpovědi zákazníkům (např. dostupnost na skladu či termín dodání).
Výhody delegování obsluhy live chatu na nás:
- V jeden okamžik může psát více vašich zákazníků a všichni jsou obslouženi.
- Šetříte náklady na in-house zaměstnance na zákaznické péči.
- Efektivní úspora času díky jednorázovému zaškolení o vašich službách a produktech (nemusíte řešit fluktuaci zaměstnanců).
- Okamžité zadávání informací do vašeho systému.
- Máte k dispozici již vyškolené asistentky s profesionálním přístupem a komunikací.
Chcete profesionální péči na vašem live chatu?
Cena za delegování obsluhy live chatu na naše asistentky:
Od 3 000 Kč
Nebo 500 Kč jako doplňková služba k našim dalším produktům.
- Dostupnost asistentek každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář
Nastavení chatbota na vašem zákaznickém chatu.
Chatbot je skvělý způsob jak návštěvníkům okamžitě poskytnout odpověď na opakující se otázky. Návštěvník díky automatickému chatbotu ihned získá potřebné informace a to v době, kdy není obsluha chatu k dispozici. Je však z naší zkušenosti ověřené, že si zákazníci chtějí povídat jen s lidskou obsluhou.