Úvod
Obsluha zákaznického chatu

Obsluha zákaznického chatu

Zajistíme vám obsluhu zákaznického chatu, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na jejich zákaznících.

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Vyřešíme dotazy vašich zákazníků, nasměrujeme na správný produkt či formulář, případně převezmeme důležitou zpětnou vazbu či pochvalu.

Vašim zákazníkům poskytneme na live chatu okamžité informace o produktech a službách.

Delegujte obsluhu zákaznického chatu na tým profesionálních asistentek.

Zákaznická podpora

Co vám live chat na webu nebo eshopu přinese:

K dispozici máte profesionální asistentky, které jsou proškoleny v komunikaci.

Virtuální asistentka
Zákaznická linka

Výhody delegování obsluhy live chatu na nás:

Rychlá a efektivní odpověď na dotazy návštěvníků vašeho webu.

Chcete profesionální péči na vašem live chatu?

PPZ logo

Cena za delegování obsluhy live chatu na naše asistentky:

Od 3 000 Kč

Nebo 500 Kč jako doplňková služba k našim dalším produktům.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Nastavení chatbota na vašem zákaznickém chatu.

Chatbot je skvělý způsob jak návštěvníkům okamžitě poskytnout odpověď na opakující se otázky. Návštěvník díky automatickému chatbotu ihned získá potřebné informace a to v době, kdy není obsluha chatu k dispozici. Je však z naší zkušenosti ověřené, že si zákazníci chtějí povídat jen s lidskou obsluhou. 

Chatbota vám rádi nastavíme tak, aby fungoval efektivně a správně.

Naše asistentky zvýší spokojenost vašich zákazníků i objem prodaných produktů či služeb.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů