Profesionální zákaznická podpora eshopu.

Až 70 % zákazníků, kteří se nedovolají, už nikdy nezavolají znovu. Jaký dojem o svém eshopu vytváříte mezi zákazníky, pokud se jim nikdo neozve zpět?

Podle průzkumů eshopy, které mají k dispozici okamžitou zákaznickou podporu, zvyšují své prodeje v průměru o 25%.

Zákazníci oceňují rychlou reakci a jsou ochotnější dokončit nákup, pokud mají k dispozici včasnou podporu.

Chcete poskytovat skvělou zákaznickou podporu svým
a prodávat více produktů?

Zajistíme vašemu eshopu zákaznickou podporu, díky které budete důvěryhodnějším eshopem, kterému záleží na svých zákaznících.

Delegování call centra, delegování zákaznické linky, zajištění zákaznické linky

Jak může outsourcing zákaznické podpory vašemu eshopu pomoci?

Zvýšení prodejů:

Důvěra a profesionalita:

Úspora nákladů:

Flexibilita: 

Zákaznická podpora eshopu jako cesta ke zvýšení prodejů a zlepšení zákaznické spokojenosti.

Eshopy, které nemají aktivní zákaznickou linku ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory.

Proč zvolit outsourcing zákaznické podpory eshopu na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Virtuální asistentka

Zákaznická podpora eshopu jako silný marketingový nástroj.

Vytváříme profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).

Jak můžete zákaznickou linku ve svém eshopu využít?

Zákaznická linka pasivní

Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.

Zákaznická linka aktivní

Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.

Chcete outsourcovat zákaznickou podporu svého eshopu, zlepšit zákaznickou spokojenost a prodávat více?

Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete důvěryhodnějším eshopem, kterému záleží na svých zákaznících.

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické linky

20 Kč/hovor

Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Studie ukazují, že eshopy, které mají k dispozici okamžitou zákaznickou podporu, zvyšují svou důvěryhodnost o 60%.

Zákazníci oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém. Řešením je kvalitní zákaznická podpora vašeho eshopu.

Videorozhovor

Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře?

Podívejte se na rozhovor s ikonou českého obchodu Janem Laiblem a majitelem firmy peceprozakazniky.cz Lukášem Podzimkem.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů