Jak zvýšit spokojenost stávajících klientů ve vaší veterinární ordinaci?

Až 65 % stávajících klientů může být frustrováno, když se vám několikrát nedovolají. Jaký pocit máte, když víte, že zvířecí majitelé potřebují vaši pomoc, ale nemohou se vám dovolat?

Studie ukazují, že veterinární kliniky s okamžitou telefonní podporou zvyšují spokojenost svých stávajících klientů o 40%.

Když majitelé zvířat vědí, že se mohou spolehnout na rychlou a efektivní komunikaci, stávají se ještě loajálnějšími.

Chcete poskytovat skvělou péči nejen zvířatům, ale i jejich majitelům?

Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete vnímáni jako veterinární ordinace, které záleží na svých klientech a jejich mazlíčcích.

Delegování call centra, delegování zákaznické linky, zajištění zákaznické linky

Jak vám může outsourcing zákaznické linky pomoci?

Více času pro péči:

Zvýšení důvěry:

Úspora nákladů:

Veterinární ordinace, které nemají aktivní zákaznickou linku ztrácejí důvěru a vytvářejí frustraci klientů jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory.

Proč zvolit outsourcing zákaznické linky na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Virtuální asistentka

80 % veterinářů uvádí, že outsourcing zákaznické linky jim umožnil věnovat více času svým pacientům.

Vy máte více času na péči a klienti oceňují, když vědí, že se na vás mohou spolehnout v každé situaci.

Jak můžete zákaznickou linku ve své ordinaci využít?

Zákaznická linka pasivní

Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.

Zákaznická linka aktivní

Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo připomínat očkovaní, apod.

Chcete poskytovat svým klientům tu nejlepší péči nejen v ordinaci, ale i na telefonu?

Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budou majitelé zvířat vědět, že se mohou vždy spolehnout na rychlou a efektivní komunikaci.

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické linky

20 Kč/hovor

Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

75 % stávajících klientů veterinárních klinik uvádí, že rychlá a efektivní telefonní komunikace je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují jejich celkovou spokojenost.

Klienti oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém.

Videorozhovor

Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře?

Podívejte se na rozhovor s ikonou českého obchodu Janem Laiblem a majitelem firmy peceprozakazniky.cz Lukášem Podzimkem.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů