Cítíte se přetíženi kvůli neustálým telefonním hovorům ve vaší ordinaci?

Až 65 % stávajících klientů může být frustrováno, když se vám několikrát nedovolají. Jaký pocit máte, když víte, že pacienti potřebují vaši pomoc, ale nemohou se vám dovolat?

Studie ukazují, že ordinace s okamžitou telefonní podporou zvyšují spokojenost svých stávajících klientů o 40%.

Když vaši pacienti vědí, že se mohou spolehnout na rychlou a efektivní komunikaci, stávají se ještě loajálnějšími.

Chcete více času na péči o pacienty a zároveň poskytovat skvělý servis i na telefonu?

Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete vnímáni jako ordinace, které záleží na svých klientech a jejich potřebách.

Delegování call centra, delegování zákaznické linky, zajištění zákaznické linky

Jak vám může outsourcing zákaznické linky pomoci?

Více času pro péči:

Zvýšení důvěry:

Úspora nákladů:

Ordinace, které nemají aktivní zákaznickou linku ztrácejí důvěru a vytvářejí frustraci klientů jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory.

Proč zvolit outsourcing zákaznické linky na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Virtuální asistentka

80 % ordinací uvádí, že outsourcing zákaznické linky jim umožnil věnovat více času svým pacientům.

Vy máte více času na péči a klienti oceňují, když vědí, že se na vás mohou spolehnout v každé situaci.

Jak můžete zákaznickou linku ve své ordinaci využít?

Zákaznická linka pasivní

Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.

Zákaznická linka aktivní

Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo připomínat očkovaní, apod.

Chcete poskytovat svým klientům tu nejlepší péči nejen v ordinaci, ale i na telefonu?

Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budou vaši pacienti vědět, že se mohou vždy spolehnout na rychlou a efektivní komunikaci.

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické linky

20 Kč/hovor

Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

75 % pacientů uvádí, že rychlá a efektivní telefonní komunikace je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují jejich celkovou spokojenost.

Klienti oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém.

Videorozhovor

Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře?

Podívejte se na rozhovor s ikonou českého obchodu Janem Laiblem a majitelem firmy peceprozakazniky.cz Lukášem Podzimkem.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů