Virtuální asistentka jako specialista zákaznické péče.
Svěřte zákaznickou péči do rukou profesionálních virtuálních asistentek, které se postarají o vaše zákazníky na emailu, chatu nebo zákaznické lince.
Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznické péče jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.
Zákazníci oceňují rychlou reakci a jsou ochotnější dokončit nákup, pokud mají k dispozici včasnou podporu.
Chcete poskytovat skvělou péči svým zákazníkům
a hledáte specialisty zákaznické péče?
Zajistíme vám zákaznickou podporu, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.
Jak může outsourcing zákaznické péče vaší firmě pomoci?
Zvýšení prodejů:
- Díky aktivní zákaznické lince můžete zvýšit své prodeje o více než čtvrtinu.
Důvěra a profesionalita:
- 85 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní zákaznická podpora zvyšuje jejich důvěru ve firmu.
Úspora nákladů:
- Ušetříte více než 50 % nákladů spojených s provozem vlastní zákaznické linky.
Flexibilita:
- 60 % zákazníků preferuje dodavatele, které nabízejí více způsobů komunikace, včetně telefonické podpory.
Specialista zákaznické péče nemusí být in-house zaměstnanec. Řešení je virtuální osobní asistentka.
Firmy, které nemají aktivní zákaznickou podporu ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory a odpovídat na zprávy.
In-house specialista zákaznické péče vs virtuální asistentky:
Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:
- Naše asistentky jsou k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Každý hovor od vašich zákazníků bude vyřízen.
Působíme jako vaše interní linka:
- Představujeme se jménem vaší firmy a poskytujeme vašim zákazníkům informace, které potřebují.
Ušetříte náklady i čas:
- Ušetříte na nákladech spojených s provozem vlastní zákaznické linky i čas s vyřizováním hovorů.
Získáte vysoký standard služeb:
- Pravidelně získáváte podrobný reporting, nahrávky hovorů, můžeme poskytnout nové tel. číslo nebo zelenou linku 800, a mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
Zákaznická podpora jako silný marketingový nástroj.
Vytváříme profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).
Chcete specialistu zákaznické péče?
Využijte outsourcing na virtuální asistentky.
Zajistíme vám zákaznickou podporu, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.
Cena za outsourcing zákaznické podpory
20 Kč/hovor
- Dostupnost zákaznické linky každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář
Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky
Studie ukazují, že firmy, které mají k dispozici okamžitou zákaznickou podporu, zvyšují svou důvěryhodnost o 60%.
Zákazníci oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém. Řešením je kvalitní zákaznická podpora vaší firmy nebo eshopu.