Úvod
Péče o zákazníky

Péče o zákazníky a kvalitní zákaznický servis zvyšuje počet prodejů o desítky procent.

Svěřte péči o zákazníky do rukou profesionálních virtuálních asistentek, které se postarají o příchozí hovory na zákaznickou linku, vyřídí emaily a nebo budou obsluhovat zákaznický chat.

Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznické péče jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.

Proč potřebujete kvalitní péči o zákazníky?

Zvýšení zákaznické spokojenosti:

Doporučení:

Odlišení od konkurence:

Zlepšení péče o klienty obvykle vede k nárůstu prodejů o 10-25%.

Jak vám outsourcing zákaznické péče na virtuální asistentky pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost:

Virtuální asistentka

Jaké služby zákaznické péče zajišťujeme?

Zákaznická péče

Obsluha zákaznické linky

Online nástroje pro zákaznickou podporu:

Obsluha zákaznického chatu a emailů

Proč zvolit outsourcing péče o zákazníky na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní zákaznická linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Firmy a eshopy, které nemají aktivní zákaznickou péči ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory a rychle reagovat na emaily nebo zprávy na chatu.

Standard služeb, které můžete očekávat:

Rychlá a efektivní odpověď na dotazy návštěvníků vašeho webu nebo zákazníků na telefonu.

Chcete profesionální péči o zákazníky?

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické péče na naše asistentky:

Od 3 000 Kč

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Naše asistentky zvýší spokojenost vašich zákazníků i objem prodaných produktů či služeb.

Péče o zákazníky je našim posláním.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů