Outsourcing call centra: Nová úroveň vašeho zákaznického servisu

Podnikatelé využívající outsourcing call centra zaznamenali snížení pracovní zátěže ve své firmě až o 40 %. Jak s tímto získaným časem naložíte vy?

Představte si, že každý telefonát, každá zákaznická interakce je v rukou profesionálů, kteří jsou vyškoleni poskytovat nejen efektivní, ale i empatický a personalizovaný servis.

Proč potřebujete outsourcovat call centrum?

Virtuální asistentka

Výhody outsourcingu call centra:

Zvýšení kvality zákaznického servisu

Flexibilita a škálovatelnost:

Snížení provozních nákladů:

Přístup k nejnovějším technologiím a postupům:

S profesionálním týmem virtuálních asistentek budete mít během dne více času na to, co skutečně hýbe s výsledky vaší firmy.

Mýty a omyly spojené s outsourcingem call centra

Outsourcing call centra je příliš drahý:

Ztratím přehled o zákaznickém servisu:

Osobní přístup k zákazníkům zmizí:

Outsourcing call centra je složitý a časově náročný:

Virtuální asistentka
Virtuální asistentka

Co vám delegování na virtuální asistentku přinese?

Výhody virtuální asistentky:

Virtuální asistentka

Čím více vám přibývá organizačních a provozních úkolů, tím více ztrácíte svůj čas pro skutečně důležité a strategické úkoly, kterým se můžete věnovat jen pokud budete mít volné ruce.

Podívejte se na často vykonávané úkoly.

Virtuální asistentka

Podívejte se na případovou studii.

Chcete svou osobní virtuální asistentku?​

Cena virtuální asistentky je výrazně nižší než za zaměstnance.
Vyzkoušejte ji a budete nadšeni, tak jako 150 klientů, pro které pracujeme.

PPZ logo

Cena virtuální asistentky od 3 000 Kč měsíčně​

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů