Kvalitní zákaznická online podpora zvyšuje počet prodejů o desítky procent.
Svěřte zákaznickou online podporu do rukou profesionálních virtuálních asistentek, které se postarají o příchozí hovory na zákaznickou linku, vyřídí emaily a nebo budou obsluhovat zákaznický chat.
Až 70 % malých firem uvádí, že kvalitnější zákaznická online podpora jim přinesla vyšší počet objednávek a prodejů.
Proč je kvalitní zákaznická online podpora důležitá?
Zvýšení zákaznické spokojenosti:
- Spokojení zákazníci se častěji vracejí a častěji nakupují. Kvalitní zákaznická online podpora může významně zlepšit celkovou zákaznickou zkušenost, což vede k vyšší míře opakovaných nákupů.
Doporučení:
- Spokojení zákazníci jsou také ochotnější doporučovat vaše produkty nebo služby ostatním.
Odlišení od konkurence:
- V konkurenčním prostředí může být vynikající zákaznická online podpora klíčovým faktorem, který odlišuje vaši značku od ostatních.
Jak vám outsourcing zákaznické online podpory na virtuální asistentky pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost:
- Zákazník se vždy dovolá a telefon vyřídí profesionální virtuální asistentka.
- Zajistíte téměř nepřetržitý servis na telefonu, emailu a chatu, i mimo běžné pracovní hodiny.
- Se zákazníkem je vždy jednáno s respektem a pokorou.
- Vytvoříme vám mapy hovorů a call scripty, které zefektivní každý telefonát.
Jaké služby zákaznické online podpory zajišťujeme?
Obsluha zákaznické linky
- Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.
Online nástroje pro zákaznickou podporu:
- Zajistíme vám implementaci nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory, jako jsou chytré aplikace k evidenci nebo odbavování zákazníků či implementaci online chatu.
Obsluha zákaznického chatu a emailů
- Zajistíme vám obsluhu zákaznického chatu a emailů, díky které bude firmou, která je svým zákazníkům na blízku.
Proč outsourcovat zákaznickou online podporu na naše virtuální asistentky?
Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:
- Naše asistentky jsou k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Každý hovor, email nebo zpráva na chatu od vašich zákazníků bude vyřízena.
Působíme jako vaše interní zákaznická linka:
- Představujeme se jménem vaší firmy a poskytujeme vašim zákazníkům informace, které potřebují.
Ušetříte náklady i čas:
- Ušetříte na nákladech spojených s provozem vlastní zákaznické podpory.
Získáte vysoký standard služeb:
- Pravidelně získáváte podrobný reporting, nahrávky hovorů. můžeme poskytnout nové tel. číslo nebo bezplatnou linku 800, a mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
Firmy, které nemají aktivní zákaznickou online podporu ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory a rychle reagovat na emaily nebo zprávy na chatu.
Standard služeb, které můžete očekávat:
- Mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
- Možnost nahrávání hovorů pro zpětnou kontrolu.
- Zpracování profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).
- Poskytnutí nového tel. čísla nebo bezplatné linky 800.
- Podrobný reporting včetně statistik.
- Zpracování ve vašem CRM (nebo jiném) systému pro zadávání ticketů, objednávek, poptávek nebo z něho čerpat informace pro relevantní odpovědi zákazníkům (např. dostupnost na skladu či termín dodání).
- Předání požadavku z hovoru/emailu/zprávy z chatu na kompetentní osobu.
Rychlá a efektivní odpověď na dotazy návštěvníků vašeho webu nebo zákazníků na telefonu.
Kolik stojí profesionální zákaznická online podpora?
Cena za outsourcing zákaznické podpory na naše asistentky:
Od 3 000 Kč
- Dostupnost asistentek každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář
Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky
Naše asistentky zvýší spokojenost vašich zákazníků i objem prodaných produktů či služeb.
Zákaznická online podpora je našim posláním.