Obchodní asistentka: Více času pro vás, více příjmů pro váš byznys!
Podnikatelé, kterým obchodní asistentka pomáhá s delegovanými úkoly, získají navíc průměrně 15 hodin týdně. Jak s nimi naložíte vy?
Ušetřete čas a náklady s naší obchodní asistentkou, která Vám poskytne profesionální podporu bez nutnosti zajišťování pracovního místa a techniky!
Proč potřebujete obchodní asistentku?
Výhody virtuální obchodní asistentky:
Flexibilita:
- Na rozdíl od tradičního zaměstnance není virtuální obchodní asistentka vázána na místo nebo pracovní dobu. Pracuje kdykoli, když to potřebujete.
Stálá dostupnost:
- Díky práce z domova a flexibilní pracovní době může být vaše virtuální obchodní asistentka dostupná v časech, kdy ji nejvíce potřebujete, ať už je to brzy ráno nebo pozdě večer.
Široká škála služeb:
- Virtuální obchodní asistentka (nebo třeba i obchodní asistent) vám může pomoci hned v několika oblastech - od administrativy, přes organizaci schůzek, až po správu sociálních médií.
Technologický náskok:
- Virtuální obchodní asistentky využívají profesionální aplikace, což umožňuje efektivní vyřizování vašich požadavků.
S profesionálním týmem virtuálních asistentek budete mít během dne více času na to, co skutečně hýbe s výsledky vaší firmy.
S čím vám obchodní asistentka pomůže?
Úspora času:
- Nechte rutinní úkoly na obchodní asistentce a soustřeďte se na klíčové aspekty vašeho podnikání.
Delegování úkolů:
- Asistentka obchodního oddělení, asistentka obchodního ředitele, administrativní asistentka - je jen na vás, jakou konkrétní pracovní náplň asistentce přiřadíte.
Zvýšení produktivity:
- Bez neustálého vyrušování budete mít více času a energie věnovat se klíčovým oblastem vašeho podnikání.
Větší profesionalitu:
- Díky obchodní asistentce bude vaše firma působit spolehlivěji a seriózněji v očích klientů i obchodních partnerů.
Co vám delegování na virtuální asistentku přinese?
- Budete dělat jen to, co skutečně umíte a přináší výsledky.
- Přizpůsobíte si den svým prioritám.
- Ušetříte peníze za zaměstnance.
- Uděláte dojem na klíčové zákazníky.
- Virtuální asistentka je vaší pomocnou rukou například na cestách, kdy potřebujete cokoliv zařídit, ověřit, či něco zkontrolovat, a nemáte na to zrovna prostor.
Výhody virtuální asistentky:
- Ušetříte až 90 dní ročně, které můžete věnovat důležitým úkolům.
- Platíte pouze za skutečně odvedenou práci.
- Náš tým asistentek je zde pro vás každý pracovní den v roce od 8 do 18 hodin.
- Cena za virtuální asistentku od 3 000 Kč měsíčně.
Čím více vám přibývá organizačních a provozních úkolů, tím více ztrácíte svůj čas pro skutečně důležité a strategické úkoly, kterým se můžete věnovat jen pokud budete mít volné ruce.
Chcete svou osobní virtuální asistentku?
Cena virtuální asistentky je výrazně nižší než za zaměstnance.
Vyzkoušejte ji a budete nadšeni, tak jako 150 klientů, pro které pracujeme.
Cena virtuální asistentky od 3 000 Kč měsíčně
- Dostupnost asistentek každý pracovní den od 8 do 18 h
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
- Využít můžete také pro outsourcing zákaznické linky
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář