Kvalitní call script a zákaznická podpora.
Vytvoříme call script na míru a postaráme se o vaši zákaznickou podporu na telefonu, emailu i online chatu.
Proč je call script nezbytný pro profesionální zákaznickou podporu?
Call script je jako kompas pro vaše zákaznickou podporu. Umožňuje asistentkám na zákaznické podpoře vést hovory s jistotou, zajišťuje konzistenci a kvalitu komunikace a zvyšuje šance na úspěšné vyřešení požadavků zákazníků.
Fáze hovoru a nejlepší call script:
Začátek hovoru:
- Vytvoření příjemné atmosféry a získání důvěry zákazníka.
Získání zájmu:
- Představení benefitů a služeb relevantních pro zákazníka.
Zodpovězení dotazů a vyvrácení námitek:
- Profesionální a informované odpovědi, které posilují důvěru.
Výzva k akci:
- Motivace zákazníka k dalšímu kroku nebo nákupu.
S čím call script pomáhá:
- S prodejem na zákaznické péči.
- S vyřešením problému zákazníka.
- Se spokojeností zákazníka.
- S nastavením struktury hovorů.
Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznické podpory jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů. Obzvlášť pokud používají profesionální call script.
Co vám přinese kvalitní zákaznická podpora, která používá profesionální call script?
Zvýšení zákaznické spokojenosti:
- Spokojení zákazníci se častěji vracejí a častěji nakupují. Kvalitní zákaznická podpora může významně zlepšit celkovou zákaznickou zkušenost, což vede k vyšší míře opakovaných nákupů.
Doporučení:
- Spokojení zákazníci jsou také ochotnější doporučovat vaše produkty nebo služby ostatním.
Odlišení od konkurence:
- V konkurenčním prostředí může být vynikající zákaznická podpora klíčovým faktorem, který odlišuje vaši značku od ostatních.
Jaké služby zákaznické podpory zajišťujeme?
Obsluha zákaznické linky
- Zajistíme vám zákaznickou linku, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.
Call script a jeho zpracování:
- Vytvoříme mapy hovorů a call scripty, které zefektivní každý telefonát.
Obsluha zákaznické linky
- Zajistíme vám implementaci nástrojů pro obsluhu zákaznické podpory, jako jsou chytré aplikace k evidenci nebo odbavování zákazníků či implementaci online chatu.
Obsluha zákaznického chatu a emailů
- Zajistíme vám obsluhu zákaznického chatu a emailů, díky které bude firmou, která je svým zákazníkům na blízku.
Proč zvolit outsourcing zákaznické podpory na naše virtuální asistentky a používat profesionální call script?
Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:
- Naše asistentky jsou k dispozici každý pracovní den od 8 do 18 hodin. Každý hovor, email nebo zpráva na chatu od vašich zákazníků bude vyřízena.
Působíme jako vaše interní zákaznická linka:
- Představujeme se jménem vaší firmy a poskytujeme vašim zákazníkům informace, které potřebují.
Ušetříte náklady i čas:
- Ušetříte na nákladech spojených s provozem vlastní zákaznické podpory.
Získáte vysoký standard služeb:
- Pravidelně získáváte podrobný reporting, nahrávky hovorů. můžeme poskytnout nové tel. číslo nebo bezplatnou linku 800, a mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
Vaše zákaznická podpora bude používat profesionální call script
- Vytvoříme call script na míru a postaráme se o vaši zákaznickou podporu na telefonu, emailu i online chatu.
Dobře strukturovaný call script může zvýšit úspěšnost hovorů až o 50%.
Vytvoříme call script na míru a postaráme se o vaši zákaznickou podporu na telefonu, emailu i online chatu.
Jak vám outsourcing zákaznické podpory na virtuální asistentky a kvalitní call script pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost:
- Zákazník se vždy dovolá a telefon vyřídí profesionální virtuální asistentka.
- Zajistíte téměř nepřetržitý servis na telefonu, emailu a chatu, i mimo běžné pracovní hodiny.
- Se zákazníkem je vždy jednáno s respektem a pokorou.
- Vytvoříme vám mapy hovorů a call scripty, které zefektivní každý telefonát.
Standard služeb, které můžete očekávat:
- Mimo pracovní dny a rozmezí 8-18 h lze nastavit pro volající namluvenou zprávu.
- Možnost nahrávání hovorů pro zpětnou kontrolu.
- Zpracování profesionální mapy hovorů a call scriptu na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).
- Poskytnutí nového tel. čísla nebo bezplatné linky 800.
- Podrobný reporting včetně statistik.
- Zpracování ve vašem CRM (nebo jiném) systému pro zadávání ticketů, objednávek, poptávek nebo z něho čerpat informace pro relevantní odpovědi zákazníkům (např. dostupnost na skladu či termín dodání).
- Předání požadavku z hovoru/emailu/zprávy z chatu na kompetentní osobu.
Zvyšte úspěšnost vaší zákaznické podpory a využívejte profesionální call script.
Svěřte péči o vaše zákazníky našim virtuálním asistentkám a spolehněte se na profesionální call script.
Chcete profesionální zákaznickou podporu, která používá bezchybný call script?
Cena za outsourcing zákaznické podpory na naše asistentky:
Od 3 000 Kč
- Dostupnost asistentek každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Profesionální call script na míru
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář