Zákaznická podpora a bezplatná linka 800 od PéčeProZákazníky.
75 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní telefonní komunikace je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují jejich celkovou spokojenost.
Bezplatná linka 800, její zřízení a následné zajištění zákaznické podpory, díky které budete důvěryhodnější firmou.
75 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní telefonní komunikace je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují jejich celkovou spokojenost.
Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:
Působíme jako vaše interní linka:
Ušetříte náklady i čas:
Získáte vysoký standard služeb:
Můžeme pouze odbavovat vaše volající a přijímat hovory.
Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.
Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář
Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.