Úvod
Zákaznické centrum

Kvalitní zákaznické centrum zvyšuje počet prodejů o desítky procent.

Svěřte zákaznickou podporu na zákaznickém centru do rukou profesionálních virtuálních asistentek, které se postarají o příchozí hovory na zákaznickou linku, vyřídí emaily a nebo budou obsluhovat zákaznický chat.

Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznické podpory na zákaznickém centru jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.

Proč potřebujete kvalitní zákaznickou podporu a zákaznické centrum?

Zvýšení zákaznické spokojenosti:

Doporučení:

Odlišení od konkurence:

Lepší zákaznické centrum a podpora obvykle vede k nárůstu prodejů o 10-25%.

Jak vám outsourcing zákaznického centra na virtuální asistentky pomůže zlepšit zákaznickou zkušenost:

Virtuální asistentka

Poskytujeme profesionální outsourcované zákaznické centrum.

Zákaznická péče

Obsluha zákaznické linky

Online nástroje pro zákaznickou podporu:

Obsluha zákaznického chatu a emailů

Proč zvolit outsourcing zákaznického centra na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní zákaznická linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Firmy a eshopy, které nemají aktivní zákaznické centrum ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory a rychle reagovat na emaily nebo zprávy na chatu.

Standard služeb, které můžete očekávat:

Jak můžete outsourcované zákaznické centrum ve své firmě využít?

Zákaznické centrum pasivní

Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.

Zákaznické centrum aktivní

Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.

Rychlá a efektivní odpověď na dotazy návštěvníků vašeho webu nebo zákazníků na telefonu.

Chcete profesionální zákaznické centrum?

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické podpory na naše asistentky:

Od 3 000 Kč

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Naše asistentky zvýší spokojenost vašich zákazníků i objem prodaných produktů či služeb.

Kvalitní zákaznické centrum je našim posláním.

Videorozhovor

Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře?

Podívejte se na rozhovor s ikonou českého obchodu Janem Laiblem a majitelem firmy peceprozakazniky.cz Lukášem Podzimkem.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů