Virtuální asistentka jako specialista zákaznické podpory.

Svěřte zákaznickou podporu do rukou profesionálních virtuálních asistentek, které se postarají o vaše zákazníky na emailu, chatu nebo zákaznické lince.

Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznické podpory jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.

Zákazníci oceňují rychlou reakci a jsou ochotnější dokončit nákup, pokud mají k dispozici včasnou podporu.

Chcete poskytovat skvělou péči svým zákazníkům
a hledáte specialisty zákaznické podpory?

Zajistíme vám zákaznickou podporu, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.

Delegování call centra, delegování zákaznické linky, zajištění zákaznické linky

Jak může outsourcing zákaznické podpory vaší firmě pomoci?

Zvýšení prodejů:

Důvěra a profesionalita:

Úspora nákladů:

Flexibilita: 

Specialista zákaznické podpory nemusí být in-house zaměstnanec. Řešení je virtuální osobní asistentka.

Firmy, které nemají aktivní zákaznickou podporu ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory a odpovídat na zprávy.

Proč zvolit outsourcing zákaznické podpory na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Virtuální asistentka

Zákaznická podpora jako silný marketingový nástroj.

Vytváříme profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).

Chcete specialistu zákaznické podpory?
Využijte outsourcing na virtuální asistentky.

Zajistíme vám zákaznickou podporu, díky které budete důvěryhodnější firmou, které záleží na svých zákaznících.

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické podpory

20 Kč/hovor

Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Studie ukazují, že firmy, které mají k dispozici okamžitou zákaznickou podporu, zvyšují svou důvěryhodnost o 60%.

Zákazníci oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém. Řešením je kvalitní zákaznická podpora vašeho eshopu.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů