Kvalitní zákaznický servis zvyšuje počet prodejů o desítky procent.

Svěřte zákaznický servis do rukou profesionálních asistentek, které se postarají o příchozí hovory.

Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznického servisu jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.

Proč potřebujete kvalitní zákaznický servis?

Zvýšení zákaznické spokojenosti:

Doporučení:

Odlišení od konkurence:

Zlepšení zákaznického servisu obvykle vede k nárůstu prodejů o 10-25%.

Jak vám outsourcing zákaznické linky na virtuální asistentky pomůže zlepšit zákaznický servis:

Virtuální asistentka
Delegování call centra, delegování zákaznické linky, zajištění zákaznické linky

Co vám zřízení zákaznické linky přinese?

Zvýšení prodejů:

Důvěra a profesionalita:

Důležitá zpětná vazba: 

Proklientský přístup: 

Proč zvolit outsourcing zákaznického servisu na naše virtuální asistentky?

Vaši zákazníci získají okamžitou reakci:

Působíme jako vaše interní linka:

Ušetříte náklady i čas:

Získáte vysoký standard služeb:

Využijte zákaznický servis jako silný marketingový nástroj.

Vytváříme profesionální mapy hovorů na různá témata (reklamace, dotazy, upsell, atd.).

Standard služeb, které můžete očekávat:

Jak můžete zákaznickou linku ve své firmě využít?

Zákaznická linka pasivní

Můžeme pouze odbavovat vaše volající
a přijímat hovory.

Zákaznická linka aktivní

Můžeme také aktivně oslovovat vaše zákazníky, dotazovat se na zpětnou vazbu a spokojenost se službami nebo nabízet cross-selling a up-selling.

Těmto firmám zajišťujeme péči o zákazníky

Kolik stojí outsourcing zákaznické linky?

PPZ logo

Cena za outsourcing zákaznické linky

20 Kč/hovor

Uvedená cena je průměrná za jeden hovor. Konkrétní cena za hovor je počítána dle délky hovoru.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář

Podívejte se na případovou studii.

75 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní telefonní komunikace je jedním z hlavních faktorů, které ovlivňují jejich celkovou spokojenost.

Klienti oceňují, když se s nimi někdo okamžitě spojí a vyřeší jejich dotaz nebo problém.

Videorozhovor

Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře?

Podívejte se na rozhovor s ikonou českého obchodu Janem Laiblem a majitelem firmy peceprozakazniky.cz Lukášem Podzimkem.

Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář.

Vyplňte prosím formulář

Ozveme se vám do 2 pracovních dnů.

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Nezávazna poptávka konzultace

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů