Nastavte si přesměrování nepřijatých hovorů na virtuální asistentky a ty obslouží každého volajícího, který by se vám jinak nedovolal.
Od teď budete vždy vědět, kdo volal a proč, aniž byste zvedli telefon.
Nenechte volající bez odpovědí na jejich otázky
Lidé vám mohou volat z různých důvodů, pokud se nedovolají a nemají okamžitou zpětnou vazbu, mohou být frustrovaní.
Jak to celé funguje:
- 1. Volající se vám nebo kolegům nedovolal.
- 2. Hovor je přesměrovaný na virtuální asistentku.
- 3. Asistentka hovor přijme a představí se jménem vaší firmy.
- 4. Zjistí, kdo volá, proč volá, vyslechne volajícího a vše poznamená.
- 5. Odpoví na otázky a zadá vše do vašeho systému. Pokud odpověď nezná, deleguje na příslušného kolegu ve vaší firmě.
- 6. O hovoru obdržíte informace na e-mail, Whatsapp nebo do SMS zprávy.
Volají vám zákazníci, zájemci či spolupracovníci ze zahraničí?
Žádný problém, naše asistentky umí plynule anglicky.
Co získáte přesměrováním nepřijatých hovorů:
- Možnost prioritizovat zpětné obvolávání nepřijatých hovorů, protože vždy budete vědět, kdo volal a proč volal.
- Budete působit v očích volajících profesionálněji a důvěryhodněji, pokud se do telefonu představí vaše osobní asistentka.
- Máte přehled o tom, kdo se snaží dovolat do vaší kanceláře, pokud zrovna nikdo není na místě fyzicky.
- Nepřijdete o žádný důležitý hovor a nestane se, že na někoho zapomenete.
- Můžete na asistentky přesměrovat telefon svých techniků, obchodníků, makléřů a dalších kolegů, kterým často někdo volá, ale bohužel nejsou neustále k dispozici na telefonu.
- Ušetříte spoustu času a starostí.
Pokud budete např. na dovolené, nemusíte vůbec zvedat telefony,
všichni volající se vždy dovolají a vy budete mít přehled o všech telefonátech
díky e-mail, Whatsapp nebo SMS notifikacím.
Dostupnost virtuálních asistentek k odbavení přesměrovaných hovorů:
- Pokud hovor nepřijmete, volající se vaší asistentce dovolá každý pracovní den od 8 do 18 h.
- Na zmeškané hovory z víkendu a mimo pracovní dobu volá okamžitě zpět následující pracovní den.
- Díky týmu virtuálních asistentek může v jeden okamžik volat více vašich zákazníků a všichni jsou obslouženi.
Chcete, aby vaši zákazníci a volající už nikdy nemuseli netrpělivě čekat až zavoláte zpět?
S radostí a veškerou profesionalitou budeme pečovat o všechny volající,
kterým jste nestihli nebo nemohli vzít telefon.
Pokud se každému volajícímu představí vaše osobní asistentka, lidé vás či vaši firmu budou vnímat jako větší a profesionálnější. Budete působit bonitněji a důvěryhodněji.
Kolik stojí přesměrování hovorů na virtuální asistentky?
Platíte za skutečně využitý čas, kdy asistentky vyřizovali hovor od volajících. Účtujeme
vám po minutách, které se odečítají ze základního balíčku 120 minut.
Přesměrování hovorů
120 minut
3 000 Kč
- Dostupnost přesměrovaných hovorů každý pracovní den 8–18h
- Proškolení asistentek přesně podle vašich požadavků a firemních procesů
- Bez závazků (zrušit můžete kdykoliv)
Cena neobsahuje jednorázový aktivační poplatek
ve výši 3 000 Kč, který je využit k nastavení procesů a zaškolení asistentek.
Klikněte na tlačítko a vyplňte kontaktní formulář