Zákaznická podpora a řešení dotazů zákazníků vás stojí čas. Co kdyby vám takové telefonáty začaly vydělávat?

Získejte konkrétní věty a postupy, které z příchozích hovorů udělají prodejní příležitosti – bez nátlaku a přirozeně.

Získáte jasné postupy, jak řešit dotazy zákazníků a konkrétní příklady a věty, díky kterým končí hovory objednávkou.

Pro koho tento manuál je:

Virtuální asistentka

Tento manuál jsme připravili pro podnikatele a majitele firem, kteří…

Co v manuálu najdete:

Proměňte každý dotaz zákazníků v novou objednávku.

Každý příchozí hovor je příležitost nejen vyřešit zákazníkův problém, ale také zvýšit hodnotu nákupu. Nejde o agresivní prodej, ale o poskytnutí komplexnějšího řešení. Celý postup najdete v Manuálu zákaznické podpory.

Možná i váš dej vypadá takhle:

Pořád někdo volá… a každý hovor vás vyruší z práce. Dotazy zákazníků vám berou čas a soustředění. 

Večer máte pocit, že jste se celý den nezastavili – a přitom jste se nikam neposunuli.

Hovory berete jako nutnost k odbavení. A přitom by právě v nich mohl být skrytý potenciál.

Jakmile víte, co říct, příchozí hovory se promění v nové příležitosti:

Budete vědět, jak během hovoru rychle zjistit, co zákazník skutečně potřebuje – a proč.

Díky správně zvoleným otázkám odhalíte jeho motivaci a nabídnete přesně to, co ocení.

Získáte přesné věty a postupy, které z běžných hovorů udělají příležitosti k prodeji – bez jakéhokoliv nátlaku.

Místo improvizace získáte konkrétní věty, které vedou přirozeně k objednávce.

Začnete mít ze zákaznických hovorů přínos.

Telefonáty vám přestanou brát čas. Začnou přinášet objednávky, důvěru i nové impulzy k vylepšení produktu nebo služby.

Nečekejte na další den plný vyrušení. Začněte zákaznickou podporu na telefonu dělat jinak – už od příštího hovoru.

Stáhněte si Manuál zákaznické podpory ZDE ✅

Souhlasím se zásadami zpracování osobních údajů

Vyplňte své osobní údaje a my vás nezávazně kontaktujeme s více informacemi.
Obratem vám pošleme také případové studie našich zákazníků.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.