Jak i malé a střední firmy získávají nové zákazníky díky zákaznické podpoře.

S ikonou českého obchodu, majitelem 9 firem, školitelem, autorem několika knih a online kurzů o obchodu a vedení lidí v týmu Janem Laiblem a Lukášem Podzimkem, majitelem několika úspěšných firem a specialistou na obchod a zákaznickou péči.

+ konkrétní případové studie majitelů malých firem s výsledky aktivní zákaznické podpory.

Co způsobuje profesionální zákaznická podpora v řeči čísel?

„Je obrovský rozdíl, jestli jen neřízeně zvedáte telefony nebo v zákaznické podpoře máte řád a systém a svým zákazníkům také aktivně voláte a zjišťujete jejich potřeby. Taková zákaznická péče má za následek loajální zákazníky a výrazně vyšší tržby.“

25 % +

Podle průzkumů firmy, které mají k dispozici okamžitou zákaznickou podporu, zvyšují své prodeje v průměru o 25 %.

85 % +

85 % zákazníků uvádí, že rychlá a efektivní zákaznická podpora zvyšuje jejich důvěru ve firmu.

60 % +

Firmy, které mají k dispozici okamžitou zákaznickou podporu, zvyšují svou důvěryhodnost o 60 %.

70 % +

Až 70 % malých firem uvádí, že zkvalitnění zákaznické podpory jim přineslo vyšší počet objednávek a prodejů.

+ konkrétní případové studie majitelů malých firem s výsledky aktivní zákaznické podpory.

Firmy, které nemají aktivní zákaznickou podporu ztrácejí potenciální prodeje jen proto, že nemají kapacitu přijímat všechny hovory.

Využijte zákaznickou podporu také jako silný marketingový nástroj.

+ konkrétní případové studie majitelů malých firem s výsledky aktivní zákaznické podpory.

Jak firmy zvyšují své tempo růstu díky profesionální zákaznické podpoře?

Virtuální asistentka

Zvýšení prodejů:

Větší počet spokojených zákazníků a referencí:

Doporučení:

Výrazné odlišení od konkurence:

+ konkrétní případové studie majitelů malých firem s výsledky aktivní zákaznické podpory.

Vyplňte své jméno a email a stáhněte si ceník outsourcované zákaznické podpory + případové studie.

Odesláním formuláře souhlasíte se zásadami zpracování osobních údajů.