Získejte konkrétní věty a postupy, které z příchozích hovorů udělají prodejní příležitosti – bez nátlaku a přirozeně.
Získáte jasné postupy, jak řešit dotazy zákazníků a konkrétní příklady a věty, díky kterým končí hovory objednávkou.
Tento manuál jsme připravili pro podnikatele a majitele firem, kteří…
Proměňte každý dotaz zákazníků v novou objednávku.
Každý příchozí hovor je příležitost nejen vyřešit zákazníkův problém, ale také zvýšit hodnotu nákupu. Nejde o agresivní prodej, ale o poskytnutí komplexnějšího řešení. Celý postup najdete v Manuálu zákaznické podpory.
Pořád někdo volá… a každý hovor vás vyruší z práce. Dotazy zákazníků vám berou čas a soustředění.
Večer máte pocit, že jste se celý den nezastavili – a přitom jste se nikam neposunuli.
Hovory berete jako nutnost k odbavení. A přitom by právě v nich mohl být skrytý potenciál.
Nečekejte na další den plný vyrušení. Začněte zákaznickou podporu na telefonu dělat jinak – už od příštího hovoru.